Artikelen

Deze artikelen zijn geschreven en eigendom van stichting KGT. Kopiëren/plakken van de artikelen is niet toegestaan en maakt inbreuk op auteursrecht. Delen van dit artikel op social media wordt zeer gewaardeerd.

Spreekt een artikel je aan en wil je deze graag in een clubblad of magazine plaatsen? Stuur een bericht via de contact pagina en wij geven je groen licht om het met bronvermelding te publiceren.

Als er over corrigeren van een hond gepraat wordt hoor je tegenwoordig vaak de reactie “nee dat moet je niet doen. Dat is een achterhaalde methode!”. Maar wat is corrigeren nou precies? Kort samengevat is corrigeren niks anders dan wat wij ongewenst gedrag vinden afleren. Het heeft dus niks te maken met het pijn doen van je hond om iets af te…. Klik op de link hiernaast om het volledige artikel te lezen.